tocTable of Contents
clearHide
Dobre praktyki. Jak oceniać zadania domowe w klasach IV-VIII
Głos Nauczycielski 14-15/2024»Głos Nauczycielski 14-15/2024
Głos Nauczycielski 14-15/2024»Głos Nauczycielski 14-15/2024

Informacja zwrotna, czyli co?

E+
Bez informacji zwrotnej praca domowa traci sens, konieczne jest sprawdzenie pracy i zwrócenie uwagi na sposób jej wykonania – czytamy w informatorze MEN i IBE dla nauczycieli klas IV-VIII szkoły podstawowej
IBEMinisterstwo Edukacji Narodowej wspólnie z Instytutem Badań Edukacyjnych przygotowało informator m.in. dla nauczycieli o tym, jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się po zmianach dotyczących zadawania prac domowych. Pierwsza cześć informatora dotyczy klas I-III (piszemy o nim na s. 18), a druga klas IV-VIII szkoły podstawowej. Nauczyciele pracujący ze starszymi uczniami otrzymali 42-stronicowe opracowanie (część zajmuje bibliografia). Na początku przypomniano, że zgodnie z nowymi...

  • Krzysztof Trzciński
    AuthorKrzysztof Trzciński