tocTable of Contents
clearHide
Klasy I-III. Jak wspierać samodzielną pracę najmłodszych uczniów
Głos Nauczycielski 14-15/2024»Głos Nauczycielski 14-15/2024
Głos Nauczycielski 14-15/2024»Głos Nauczycielski 14-15/2024

Dobre praktyki i wyniki badań

Postawienie akcentu na samodzielną naukę nie oznacza całkowitego braku prac domowych. Wskazuje za to na konieczność zmian w ich stosowaniu – czytamy w informatorze MEN i IBE dla nauczycieli klas I-III
IBEMinisterstwo Edukacji Narodowej wspólnie z Instytutem Badań Edukacyjnych przygotowało informator m.in. dla nauczycieli o tym, jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się po zmianach dotyczących zadawania prac domowych. Na stronie internetowej IBE dostępne są dwie części informatora – dotyczące klas I-III oraz IV-VIII szkoły podstawowej. W przygotowaniu znajduje się część trzecia, poświęcona wspieraniu samodzielnej pracy uczniów szkół ponadpodstawowych (co prawda, ich nie objęły...

  • Krzysztof Trzciński
    AuthorKrzysztof Trzciński