tocTable of Contents
clearHide
Ograniczenie obciążenia uczniów – czy można to było zrobić inaczej
Głos Nauczycielski 14-15/2024»Głos Nauczycielski 14-15/2024
Głos Nauczycielski 14-15/2024»Głos Nauczycielski 14-15/2024

Dlaczego nie od września?

Chociaż MEN ustąpiło w sprawie ćwiczeń usprawniających motorykę małą, to w ostatecznej wersji nowelizacji nie uwzględniono wielu uwag zgłaszanych podczas konsultacji i opiniowania projektu. Jak resort to tłumaczy?
W przekazanych opiniach wiele organizacji i środowisk zawarło propozycje modyfikacji pomysłu MEN w sprawie ograniczenia prac domowych – tak by zmniejszyć obciążenie uczniów, ale w nieco inny sposób. Swoje stanowisko w tej sprawie przedstawił także Związek Nauczycielstwa Polskiego. Czego nie uwzględniono? Ministerstwo edukacji nie zdecydowano się m.in. na dopuszczenie możliwości oceniania nieobowiązkowych prac domowych w klasach IV-VIII, co według części nauczycieli byłoby motywujące dla...

  • Jakub Rzekanowski
    AuthorJakub Rzekanowski