tocTable of Contents
clearHide
Uwrażliwianie dzieci na potrzeby uczniów z niepełnosprawnościami
Głos Nauczycielski 16-17/2024»Głos Nauczycielski 16-17/2024
Głos Nauczycielski 16-17/2024»Głos Nauczycielski 16-17/2024

Wszyscy jesteśmy równi

Wyobraźmy sobie, że otrzymaliśmy bilet na podróż w nieznane, na drugi kraniec świata. Bez wątpienia w tej sytuacji towarzyszą nam przeróżne uczucia, od radości i fascynacji po zaniepokojenie i strach przed nowym
Szykujemy się na przygodę, pakując plecak, w którym oprócz podstawowych przedmiotów jest sporo miejsca na ciekawość, euforię i niepokój. Docieramy do docelowego miejsca, zapewniani wcześniej przez wszystkich, że będzie dobrze. Tylko czy może być dobrze, jeśli nie zna się języka, zwyczajów i obyczajów żyjących tam ludzi? Czy można czuć się komfortowo w sytuacji, kiedy masz wrażenie, że wszyscy cię obserwują i oceniają, bo jesteś dla nich inny. Inny z różnych względów, od prozaicznych jak wygląd...

  • Grażyna Pfeiffer*
    AuthorGrażyna Pfeiffer*