tocTable of Contents
clearHide
Presja egzaminów jest silna. Czujemy się jak… nauczyciele sprawozdawcy
Głos Nauczycielski 16-17/2024»Głos Nauczycielski 16-17/2024
Głos Nauczycielski 16-17/2024»Głos Nauczycielski 16-17/2024

Tak! Lektury to mój konik

Z dr. Łukaszem Tupaczem*, nauczycielem języka polskiego w XVIII Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Zamoyskiego Warszawie, a także wykładowcą na Wydziale Nauk Humanistycznych UKSW, rozmawia Katarzyna Piotrowiak
ARCHIWUM PRYWATNEPodczas niekończącej się ogólnopolskiej dyskusji na temat kanonu lektur brakuje pytania, po co uczniowie powinni je czytać. Jest Pan autorem prelekcji, podcastów, webinarów o lekturach szkolnych, napisał Pan nawet pracę doktorską na ten temat. Jakie jest Pana zdanie? – W istocie to jest bardzo trudne pytanie, bo dotyka sedna problemu lektur szkolnych. Mam wrażenie, że à propos rozmów, jakie lektury czytać, wypowiadają się często osoby, które nie zajmują się tą tematyką ani w...

  • Katarzyna Piotrowiak
    AuthorKatarzyna Piotrowiak